تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

سوالات متدوال درباره سفر به ارمنستان-Armenia

در این مطلب چندین سوال که برای بسیاری از هموطنان ممکن است قبل از مسافرت به ارمنستان پیش بیاید را در شکل سوال و جواب اماده کرده ایم تا با خواندن این چند سوال که ممکن است سوالات و پرسش هایی نیز باشد که شما هم قبل از سفر به کشور ارمنستان از خود می پرسید. با جوابی روشن و واضح ابهامات ذهن شما را بزدایم.

سوال : اصلا به ارمنستان بروم . چه جور کشوری ؟

خوب این به خودتون بستگی دارد اولا با سیصد چهار صد هزار تومان پول و یک پاسپورت و ده روزی مرخصی فی البدایه می توانید به یک سفر خارجی بروید و یک کشور نیمچه اروپای را ببینید  هر روز از تهران اتوبوس داره ویزا هم سر مرز می دهند (ویزای ارمنستان سه ماهه  نفری  40 دلار البته یک خبر خوش هم بدم ویزا 21 روزه  8دلار آنهم سر مرز می دهند  ) 24 ساعته با کرایه اتوبوس سی وپنج هزار تومانی رسیدی ایروان خرجش هم با ایران تقریبا برابر است پلیسش هم مثل بعضی جاها علنا گیر نمی دهد و رشوه بگیرد  و امنیت خوبی دارد به اضافه مردمان با فرهنگ و خوش برخورد و بسیار شیک پوش ولا این دوستای بنده که همیشه توی این کشورهای عربی و... پلاسند که از ارمنستان خیلی خوششان آمدو به قول معرف طالب شدند در ضمن تابستا نهای خنکی هم دارد.

هزینه سفر به ارمنستان چنده به صرفه است ؟

خدایش برای یک سفر خارجی خیلی خوب براتون تمام می شود یعنی با 500 الی 800 هزار تومان یک سفر توپ به ارمنستان می رویید اگر اطلاعات این سایت را به خوبی بخونید و راه چاه را یاد بگیرید بخصوص اگر ازخدمات ما هم استفاده کنید  ( بازار گرمی هم نیست نیم ساعت دل بده مطالب سایت را خوب بخون و یک تحقیقی در اینترنت بنما تا به صحت گفته های ما پی ببرید )

درضمن سیر تا پیاز هزینه سفر به ارمنستان شامل کرایه هتل و یا آپارتمان درارمنستان کرایه تاکسی قیمت غذا و ...

سوال : با تور بروم ارمنستان یا خودمان برویم ؟

باتوجه به اینکه با کشور ارمنستان هم مرز هستیم و ایروان ( پایتخت ) از مرز 427 کیلومتر فاصله داره و همیشه تعداد زیادی ایرانی انجا هستند ( چه هموتنان ارمنی وچه ) من پیشنهاد می کنم خودتان به ارمنستان بروید  چرا ؟ چونکه حداقل از لحاظ هزینه 30الی 40 در صد صرفه جویی می کنید وبا همان مقدار پول بیشتر می توانید در ارمنستان بمانیدو ما هم مثل یک هم سفر در تمامی مراحل سفر از لب مرز نوردوز تا بروید ایروان برگردید همه جوره ساپورتتان می کنیم البته اگر تور خوب هم انتخاب کنید بدی نیست 

سوال : اما من تصمیم دارم با تور بروم تورارمنستان خوب و... می شناسی معرفی کنی ؟

و چگونه یک تور خوب برای ارمنستان انتخاب کنیم ؟ 

اولا خودش مجری مستقیم باشه نه واسطه
عین قراردادشون به شما خدمات بده
بتونه سراسر کشور به شما خدمات تور بلیط و رزرو را بده
برای استفاده بیشتر از وقتتون تورهای روزانه را در ارمنستان به شما پیشنهاد بده
مشخصات هتل به شما بده نه اینکه فقط بگه مثلا 4 ستاره بعد ببینی 2 ستاره هم نیست
با توجه به نزدیکی ارمنستان علاوه بر تور هوایی تور زمینی داشته باشند و قیمتشون تلفیقی از ارزونی وکیفیت باشه
لذا با توجه به موارد فوق من  آژانس را پیشنهاد می کنم

 

سوال : چگونه خودم به ارمنستان بروم؟

اولاهر روز شرکت دیدار سیرگیتی از ترمینال آزادی تهران ساعت 14:00 بسمت ارمنستان اتوبوس داره و فرداش ساعت 13:00 می رسید ایروان با هواپیما هم می توانیید برویید بلیط رزرو کنید با خودروی شخصی هم می توانید بروید .

سوال : چگونه در ارمنستان هتل و آپارتمان اجاره کنم ( البته من زبان بلد نیستم )

البته این مشگل زبان انگلیسی در بین ما ایرانیا فراگیر است خوب دوستانی که به هر شکل خودشان را چه زمینی و چه هوایی به ارمنستان می رسانند در صورت هماهنگی نماینده شرکت در ارمنستان می آید به استقبالشان و با توجه به سفارش شما امکانات طرف قرارداد این شرکت را روئیت شما می رساند که شما هم نمونه آپارتمان ها را می بینیداگر پسندیدکه هیچ، اگر نخواستی ایشان امکانات شرکت های دیگر را به شما نشان می دهد در صورتی که طالب شدید از امکانات شرکت های دیگر استفاده کنید  برای خاطر جمعی بخصوص دوستانی که بدون تور می روند و علی االخصوص با خانواده می روند حتمی بصورت آنلاین آپارتمان و یا هتل ارمنستان را رزرو کنید .

سوال : خوب من زبان ارمنی که اصلا به گوشم نخورده و انگلیسی هم لنگ می زنم توی ارمنستان هم جای را نمی شناسم پس چگونه ار اماکن دیدنی وتاریخی و... استفاده کنم  

اصلا غصه ندارد دو تا راه حل وجود داره اول ما راهنمایی جامع سفر به ارمنستان در سه سی دی را به زبان فارسی تولید کرداه ایم که اطلاعات ارمنستان رااز سیر تا پیاز  می گذارد کف دستتان  . دوم یکسری شرکت های ارمنی هستند که تورهای روزانه دارند داخل ارمنستان و چون توریست ایرانی نیز زیاد دارند تورلیدر ایرانی هم دارند که ما شما را به آنها معرفی می کنییم و خودتتان هزینه مستقیم وبدون واسطه را می پردازیید البته بگم شرکت های ایرانی که توریست می برند تور گردانی داخل ارمنستان را همین شرکت ها انجام می دهند با هزینه ...

سوال : آیااز ایران می توانم برای اطمینان بشتر  آپارتمان و یا هتل  ارمنستان را رزرو کنم؟

بله کافیست که با ما تماس بگیرید.

 سوال : و اگر رفتم ونپسندیدم می توانم کنسل کنم و یا نوع سفارش را عوض کنم آیا درصورت انصراف هزینه ای کسر می شود ؟

البته شما هر وقت که بخواهید چه در ایران و چه در ارمنستان می توانید  سفارش خود را کنسل کنید و یا تغییر بدهید و در صورت انصراف هیچگونه پولی ازشما کسر نمی شود و بلافاصله مبلغتان عودت داده می شود  در ضمن بهتر بخصوص در ایام توریستی مثل تابستان مکان اقامتتان را از ایران رزرو کنید .  همیشه درخدمتیم اگر سوالی دارید زنگ بزیید.

سوال : هزینه مکالمه از ایران به ارمنستان دقیقه ای چند است ؟ 

از ایران دقیقه ای 350 الی 650 می افتد البته از ارمنستان به ایران دقیقه ای 1900 تومان میشه حالا بگوید ایران بده 





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: سفر به ارمنستان , ارمنستان , مسافرت به ارمنستان , رزرو هتل در ارمنستان , تور ارمنستان , سفر به ارمنستان , قبل از مسافرت به ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : جمعه 7 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی